Begeleider voor de doelgroep MVB/EVB | uren in overleg | Purmerend

Ben jij die stevige begeleider die de opzoek is naar een nieuwe uitdaging waarin de intensieve begeleiding van onze cliënten voorop staat? Signaleer jij verbale of non-verbale communicatie, ga jij op zoek naar de betekenis van moeilijk verstaanbaar gedrag en weet je hier de juiste begeleiding in te bieden? Dan hebben wij bij Prinsenstichting de passende baan voor jou.

Je ondersteunt onze cliënten met een matige tot ernstige verstandelijke beperking. Dit gaat vaak gepaard met psychische problematiek zoals ADHD, autisme, trauma, hechting, stemmings- en angststoornissen. Onze cliënten hebben moeite met het begrijpen van de wereld om zich heen, wat kan uiten in moeilijk verstaanbaar gedrag. Als begeleider is het van belang om te achterhalen waar dit gedrag vandaan komt, omdat dit weer spiegelt hoe zij zich voelen. Je past je begeleiding hier op aan, en bent er onvoorwaardelijk voor onze cliënten. Je laat onze cliënten ervaren dat ze mogen zijn wie ze zijn en je gebruikt jouw creativiteit om van elke dag het beste te maken.

Je hebt een flinke dosis geduld, weet van doorpakken en houd van een geintje op zijn tijd. Relativeren is belangrijk en daar draagt humor zeker aan bij. We vinden het belangrijk dat je doet wat je zegt, en zegt wat je doet.

Daarnaast:

• kun je goed grenzen stellen;
  • ben je in het bezit van een afgeronde mens- of zorg gerelateerde opleiding op minimaal mbo-niveau 3.

Een fijne werkplek binnen een team dat bij jou past, waar jij je thuis voelt en waar jij jezelf kunt ontwikkelen. Daarnaast bieden we je bij een wederzijdse klik de mogelijkheid tot een vast contract met een proeftijd van twee maanden.

Verder:

• arbeidsvoorwaarden en een salaris volgens de cao Gehandicaptenzorg;
    als Medewerker Begeleiding tussen de € 2.093,00 en € 3.067,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 25 of 30 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie);
  • als Cliëntbegeleider tussen de € 2.338,00 en € 3.535,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 35 of 40 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie);
  • als Regiebegeleider tussen de € 2.617,00 en € 3.861,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 40 of 45 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie);
  • Extra loonsverhogingen in het komende jaar, waarvan de eerste 2% in juni 2024;
  • een uitnodiging voor een introductiebijeenkomst waarbij je nieuwe collega’s en de organisatie beter leert kennen;
  • vakantiegeld van 8% in mei en een eindejaarsuitkering van 8,33 % in december;
  • 144 uur vakantie en 57 uur balansverlof per jaar op basis van een 36-urige werkweek;
  • een goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen;
  • ruimte voor persoonlijke groei door scholing en toegang tot een breed aanbod aan e-learnings;
  • 20% korting op een artikel naar keuze bij onze Fred’s Kadoshop & Kunstatelier;
  • een brownie met gratis drankje naar keuze bij ons restaurant Brownies & Downies in Purmerend.

Geïnteresseerd?
Wil je weten wat de mogelijkheden voor jou zijn bij Prinsenstichting? Laat dan je gegevens achter via de onderstaande button, je ontvangt direct een mail met een link waarin je een belafspraak met de Recruiter in kan plannen. We gaan graag met je in gesprek, voor de juiste werkplek!

Appen of zelf bellen met onze Recruiters kan natuurlijk ook, via de contactgegevens onder aan de pagina.

Over Prinsenstichting

Bij Prinsenstichting werken mensen met een hart voor de gehandicaptenzorg. Wij kiezen voor samen, samen werken, samen zorgen en samen doen. Wij hebben één doel: samen kijken naar wat kan, zodat cliënten kunnen leven zoals zij dat willen. Zo gewoon als mogelijk. Hier lever jij als collega een bijdrage aan! We zijn een lerende organisatie en geloven in de kracht van samenwerking, vanuit Zorggroep de Opbouw bundelen wij onze kennis met andere zorginstellingen. We hebben een veelzijdig aanbod aan vacatures en geven jou als professional de ruimte om je te ontwikkelen. Een loopbaan lang.
We gaan met elkaar om vanuit de filosofie van Gentle Teaching. We werken aan relaties waarin elke betrokkene zich veilig, geliefd en gewaardeerd voelt, verbonden met de ander.