Werken en leren

Je komt elkaar tegen bij Prinsenstichting.

J&M Hand Voor Oren 400 Manuel Stoer 400 Hires 7644 FDF 220421

Samen kijken naar wat kan.

Bij Prinsenstichting werken mensen met een hart voor de gehandicaptenzorg. Wij hebben één doel: samen kijken naar wat kan, zodat cliënten kunnen leven zoals zij dat willen. Zo gewoon als mogelijk. Met zo’n 1.400 medewerkers ondersteunen wij ruim 1.000 cliënten. En of cliënten nu 1 of 91 jaar oud zijn, bij ons is iedereen meer dan welkom.

Verbinding door veelzijdigheid.

Onze medewerkers kunnen, durven en mogen zichzelf zijn. Of dat nu ingetogen of luid is. Rustig of energiek. Juist veelzijdigheid zorgt voor verbinding.

Ruimte voor groei.

In de zorg ben je nooit uitgeleerd. Dat is het mooie aan dit vak, je blijft jezelf ontwikkelen. Persoonlijk en professioneel.

Onze medewerkers hebben toegang tot een breed scholingsaanbod van bijvoorbeeld e-learnings. Hierdoor kunnen medewerkers blijven groeien en groeit tegelijkertijd de kwaliteit van zorg. En daar doen we het natuurlijk voor!

Soms leer je meer in de praktijk. Daarom combineren wij werken en leren via stages, leerlingplaatsen en zij-instroom. Iets voor jou? Lees meer over werken en leren bij Prinsenstichting:

Werken en Leren