Coördinerend Regiebegeleider LVB | Westerkoogweg 4 | 28 uur

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in de gehandicaptenzorg waar je processen op cliëntniveau weet te vertalen richting teams, waar je coördineert, coacht en nog steeds in het primaire proces onze LVB jongvolwassenen begeleidt? Solliciteer dan op deze vacature voor Coördinerend Regiebegeleider in Koog aan de Zaan!

Je komt elkaar tegen bij Prinsenstichting.

Op de Westerkoogweg 4 te Koog aan de Zaan ga je cliënten, jongeren en jongvolwassenen met een licht verstandelijke beperking, begeleiden en ondersteunen. Het betreft een gezellige woongroep met perspectief op meer zelfstandigheid. Er kan daarnaast sprake zijn van (milde) psychiatrische problematiek of gedragsproblemen, mits dit in groepsverband goed te begeleiden is. Er is geen sprake van afhankelijkheid. Toezicht en hulp zijn wel mogelijk

Als Coördinerend Regiebegeleider ondersteun je het team van Westerkoogweg 4 en andere teams in de regio, in zorgprocessen en coach en ondersteunen je de teams bij het realiseren en coördineren van de afgesproken kwaliteit van zorg. Je houdt de regie in complexe- en crisissituaties en coacht de teams waar nodig op cliënt- en teamniveau. Dit alles doe je in nauwe samenwerking met de betrokken gedragskundige en teamcoaches

Je bent werkzaam in het primaire proces, wat er voor zorgt dat je op de hoogte bent van de actuele veranderingen op de werkvloer en in de teams. Je bewaakt het budget en het algehele functioneren van teams binnen de regio. Je draagt bij aan onze missie om de levenskwaliteit van onze cliënten te verbeteren. Sluit je aan bij ons team en maak een positieve impact in de zorg!

Cliënten hebben overdag een passende vorm van dagbesteding, gaan naar school, lopen stage of zijn overdag op een andere manier aan het werk buiten de deur. Een zinvolle invulling van de dag draagt immers bij aan een positief zelfbeeld en zorgt voor een goed dag- en nachtritme. Ervaring leert dat de cliënten begeleiding nodig hebben bij het vinden (en behouden) van een passende vorm van dagbesteding.

Met jouw positieve houding weet je je collega’s te stimuleren en enthousiasmeren. Je draait je hand niet om voor een ontwikkelgesprek en haalt energie uit de afwisseling tussen coördinerende taken en het ondersteunen van de cliënten. Daarnaast ben je in het bezit van een hbo-diploma niveau 6 Zorg & Welzijn aangevuld met een specifieke vervolgopleiding. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring met de betreffende doelgroep of aanverwante doelgroepen in de VG-sector. Het is belangrijk dat jij sterk in je schoenen staat en beschikt over voldoende levenservaring om deze cliënten de begeleiding te kunnen bieden die nodig is.

Daarnaast beschik je over:

• uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
  • inzicht in zorgprocessen en teamdynamiek;
  • het vermogen om werkzaamheden snel op te pakken;
  • een flexibele en creatieve werkhouding;
  • vaardigheden op het gebied van coaching en instrueren;
  • een proactieve houding en kwaliteiten als ondernemend teamplayer.

Bij een wederzijdse klik is er de mogelijkheid tot een contract voor onbepaalde tijd met een proeftijd van 2 maanden. Bij Prinsenstichting krijg jij de kans om te groeien als persoon. Een loopbaan lang! Jij wordt bij Prinsenstichting gezien en gewaardeerd. Bovendien heb je binnen zelforganisatie volop ruimte om initiatief te nemen. Jouw persoonlijkheid en ervaring zijn van waarde om samen het verschil te maken.

Daarnaast ontvang je:

• veel waardering van onze mooie doelgroep;
  • een uitnodiging voor een introductiebijeenkomst waar je direct je andere nieuwe collega’s leert kennen;
  • als Coördinerend Regiebegeleider een brutosalaris van minimaal € 2.766,00 en maximaal € 3.861,00 op basis van 36 uur (FWG 45). Afhankelijk van jouw opleiding en ervaring word je ingedeeld;
  • arbeidsvoorwaarden conform de CAO-Gehandicaptenzorg;
  • extra loonsverhoging in het komende jaar (2x 2% per juni & december 2024);
  • kansen voor persoonlijke ontwikkeling via trainingen en diverse e-learnings met uitnodigingen voor bijvoorbeeld: Persoonlijke Veiligheid Training (PVT), Gentle Teaching, medicatie, psychiatrische stoornissen & trauma, verstandelijke beperking & ontwikkelingspsychologie en meer;
  • een goede pensioenregeling, vakantiegeld 8%, collectieve verzekeringen en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • 144 vakantie-uren en 57 uur balansverlof per kalenderjaar op basis van 36 uur;
  • een leuke werkplek in een zelf organiserend team met enthousiaste, betrokken collega’s!

Wil je meer weten?

Voor inlichtingen over deze functie neem je contact op met één van de collega’s van Westerkoogweg 4, via 06-30283566. Zij vertellen jou graag meer!

Enthousiast?

Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet via de onderstaande solliciteerbutton! Na je sollicitatie wordt er contact met je opgenomen door één van onze recruiters. Bij gebleken geschiktheid word je uitgenodigd voor een gesprek.