Werken en leren

Cliëntbegeleider Nachtdienst | uren in overleg | Purmerend & Koog aan de Zaan

Reageer hier

Ben jij een echte nachtuil en in het bezit van een zorgdiploma? Weet jij ’s nachts de beste zorg en ondersteuning te bieden aan onze cliënten en zoek je naar een nieuwe uitdaging? Op verschillende locaties binnen onze organisatie zoeken wij Cliëntbegeleiders voor in de nacht. Momenteel zijn wij op zoek naar nieuwe collega's voor de locaties Lamastraat & Coyotestraat in Purmerend, Westerkoogweg in Koog aan de Zaan en onze centrumlocatie op het Kwadijkerpark in Purmerend.

Wat ga je doen?

Als Cliëntbegeleider in de nachtdienst ben je gedurende de nachtelijke uren verantwoordelijk voor de zorg van onze cliënten. Op onze hoofdlocatie werk je in de nacht met 4 andere collega’s. Op locaties buiten onze hoofdlocatie verschilt de bezetting per nacht.

Het niveau van de cliënten varieert van laag tot hoog. Waar nodig bied je medische, agogische en psychische ondersteuning. Een goede nachtrust voor de cliënten is één van je voornaamste doelen.

Je speelt in op de zorgvraag die vanuit de cliënt komt. Een deel van de cliënten wordt uitgeluisterd met Medicom Uitluistersysteem. We zoeken cliëntbegeleiders die onze cliënten in de nacht graag de juiste zorg verlenen en geruststellen wanneer de situatie hier om vraagt. Je werkt zowel doordeweeks als in het weekend.

Bij Prinsenstichting kiezen we voor samen. Samen werken, samen zorgen, samen doen. We gaan met elkaar om vanuit de filosofie van Gentle Teaching. We werken aan relaties waarin elke betrokkene zich veilig, geliefd en gewaardeerd voelt, verbonden met de ander.

Wie ben jij?

Als Cliëntbegeleider ben je verantwoordelijk voor het verzorgen en begeleiden van cliënten op laag tot hoog niveau. Jij zorgt voor de juiste stimulatie en ondersteunt de cliënt bij alles. De cliënten hebben een grote behoefte aan zekerheid en duidelijkheid. Jij als Cliëntbegeleider bent daarbij de belangrijkste factor. Jij biedt deze veiligheid, sfeer liefdevolle, warme zorg en zorgt voor de juiste harmonie, die ook de onderlinge samenwerking ten goede komt. Je hebt passie en ervaring in het werken met onze doelgroep.

Daarnaast:

• ben je in het bezit van een zorgdiploma op minimaal MBO 3/4 niveau;
  • beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel professioneel als binnen de driehoek van zorg;
  • ben je in staat continuïteit en kwaliteit van zorg te waarborgen en te bewaken;
  • heb je de aantekening medicatie en epilepsie of ben je bereid die te halen;
  • gaat zelfstandig werken je prima af en durf je beslissingen te nemen;
  • bezit je een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor goede kwalitatieve zorg in de nachtelijke uren.

Wat bieden wij?
Bij een wederzijdse klik de mogelijkheid tot een contract voor onbepaalde tijd met een proeftijd van 2 maanden.

Daarnaast krijg je:

• als Cliëntbegeleider tussen de € 2.393,00 en € 3.606,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 35 of 40 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie);
  • Een aantrekkelijke nachttoeslag bovenop je salaris;
  • Extra 2% loonsverhoging per 1-12-2024;
  • een uitnodiging voor een introductiebijeenkomst waarbij je nieuwe collega’s en de organisatie beter leert kennen
  • vakantiegeld van 8% in mei en een eindejaarsuitkering van 8,33 % in december
  • 144 uur vakantie en 57 uur balansverlof per jaar op basis van een 36-urige werkweek
  • een goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen
  • ruimte voor persoonlijke groei door scholing en toegang tot een breed aanbod aan e-learnings
  • 20% korting op een artikel naar keuze bij onze Fred’s Kadoshop & Kunstatelier.

Geïnteresseerd?
Wil je weten wat de mogelijkheden voor jou zijn bij Prinsenstichting? Laat dan je gegevens achter. Je kunt hierna aangeven of je geïnteresseerd bent in een van onze buiten locaties, of onze hoofdlocatie. Het verschil leggen we je telefonisch graag uit. Één van onze Recruiters neemt binnen drie werkdagen contact met je op. We gaan graag met je in gesprek, voor de juiste werkplek!

Over Prinsenstichting

Bij Prinsenstichting werken mensen met hart voor de gehandicaptenzorg. Wij hebben één doel: samen kijken naar wat kan, zodat cliënten kunnen leven zoals zij dat willen. Zo gewoon als mogelijk. Ook als cliëntbegeleider lever jij hier een belangrijke bijdrage aan. We zijn een lerende organisatie en geloven in de kracht van samenwerking. We hebben een veelzijdig aanbod aan vacatures en geven jou als professional de ruimte om je (nog) verder te ontwikkelen. Een loopbaan lang.

Reageer hier

Deel vacature