Begeleider voor de doelgroep ZEMVB

Ben jij die verzorgende en geduldige collega en kun jij goed omgaan met cliënten die een (zeer) ernstige meervoudige verstandelijke beperking hebben? En wil jij écht het verschil kunnen maken? Voor op onze doelgroep (Z)EMVB zijn wij op zoek naar zorgcollega’s die deze uitdaging met beide handen aangrijpen en er onvoorwaardelijk voor de cliënten zijn!

Je komt elkaar tegen bij Prinsenstichting!

Je gaat werken met de doelgroep (Z) EMVB. Dit zijn volwassen cliënten met een (zeer) ernstige meervoudige beperking. Zijn kunnen zich vaak moeilijk uiten (in taal en/of houding). De cliënten hebben van een intensieve lichamelijke en psychische zorgvraag. Het niveau van functioneren van de cliënten is zeer divers. Dat maakt het werken met deze doelgroep uniek. Je begeleidt en verzorgt de cliënten in hun woonsetting en/of bij de dagbesteding. Hierbij is het bieden van duidelijkheid, structuur en plezier essentieel. Je zorgt voor een veilige omgeving door signalen op te vangen en in te spelen op de behoefte. De individuele wensen en mogelijkheden van de cliënt staan centraal. Dit doen wij samen met de driehoek -cliënt, ouders/verwanten en medewerker. Je stemt een passende begeleidingsstijl af en past deze toe en de vertrouwensband. Je bent verantwoordelijk om de cliënten dagelijkse zorg te bieden, denk hierbij ook aan medicatie verstrekken en dergelijke.

Wij werken vanuit de filosofie van Gentle Teaching, waarbij iedere betrokkene zich veilig, geliefd en gewaardeerd voelt. Dit houdt onder andere in dat je je niet uit het veld laat slaan wanneer een situatie lastig wordt.

Bij een wederzijdse klik de mogelijkheid tot een contract voor onbepaalde tijd met een proeftijd van 2 maanden.

Daarnaast krijg je:

• arbeidsvoorwaarden en een salaris volgens de cao Gehandicaptenzorg;
    als Medewerker Begeleiding tussen de € 2.093,00 en € 3.067,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 25 of 30 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie.)
  • als Cliëntbegeleider tussen de € 2.338,00 en € 3.535,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 35 of 40 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie.)
  • als Regiebegeleider tussen de € 2.617,00 en € 3.861,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 40 of 45 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie.)
  • extra loonsverhogingen in het komende jaar, waarvan de eerste 2% in juni 2024;
  • een uitnodiging voor een introductiebijeenkomst waarbij je nieuwe collega’s en de organisatie beter leert kennen;
  • vakantiegeld van 8% in mei en een eindejaarsuitkering van 8,33 % in december;
  • 144 uur vakantie en 57 uur balansverlof per jaar op basis van een 36-urige werkweek;
  • een goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen;
  • ruimte voor persoonlijke groei door scholing en toegang tot een breed aanbod aan e-learnings;
  • 20% korting op een artikel naar keuze bij onze Fred’s Kadoshop & Kunstatelier;
  • een brownie met gratis drankje naar keuze bij ons restaurant Brownies & Downies in Purmerend.

Je behoudt overzicht in lastige situaties, je straalt rust uit maar weet er ook te staan wanneer dit van je gevraagd wordt. Je kunt reflecteren op jouw eigen handelen en het effect daarvan op de cliënt, om de beste kwaliteit van zorg te blijven leveren.

Verder

• ben je in het bezit van een afgeronde mens- of zorg gerelateerde opleiding op minimaal mbo-niveau 3 of bereid deze opleiding te volgen.
  • heb je affiniteit of ervaring met de doelgroep of in de zorg.
  • ben je bereid om onregelmatig te werken (dag-, middag-, en avonddiensten en weekenden).

Geïnteresseerd?
Wil je weten wat de mogelijkheden voor jou zijn bij Prinsenstichting? Laat dan je gegevens achter via de onderstaande button. Één van onze Recruiters neemt binnen drie werkdagen contact met je op. We gaan graag met je in gesprek, voor de juiste werkplek.

Appen of zelf bellen met onze Recruiters kan natuurlijk ook, via onderstaande contactgegevens.

Over Prinsenstichting
Bij Prinsenstichting werken mensen met een hart voor de gehandicaptenzorg. Wij kiezen voor samen, samen werken, samen zorgen en samen doen. Wij hebben één doel: samen kijken naar wat kan, zodat cliënten kunnen leven zoals zij dat willen. Zo gewoon als mogelijk. Hier lever jij als collega een bijdrage aan! We zijn een lerende organisatie en geloven in de kracht van samenwerking, vanuit Zorggroep de Opbouw bundelen wij onze kennis met andere zorginstellingen. We hebben een veelzijdig aanbod aan vacatures en geven jou als professional de ruimte om je (nog) verder te ontwikkelen. Een loopbaan lang.