Werken en leren

Begeleider doelgroep ZEMVB | 8 tot 36 uur | Purmerend

Reageer hier

Zoek jij een zinvolle uitdaging in de gehandicaptenzorg?

Bij Prinsenstichting zoeken we zorgcollega's die echt het verschil willen maken voor onze cliënten met een (zeer) ernstige meervoudige verstandelijke beperking (ZEMVB). Ben jij geduldig, empathisch en kun jij goed omgaan met complexe zorgvragen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Je gaat aan de slag met onze ZEMVB-cliënten, die moeite hebben met communicatie en een intensieve zorgvraag hebben. Je biedt hen begeleiding en verzorging in hun woon- en/of dagbestedingsomgeving. Hierbij staat duidelijkheid, structuur en plezier centraal. Je zorgt voor een veilige omgeving door signalen op te vangen en hierop in te spelen. Samen met de cliënt, ouders/verwanten en collega's werk je aan de beste zorg en ondersteuning. Jouw rol is cruciaal in het bieden van dagelijkse zorg, inclusief medicatieverstrekking en andere zorgtaken.

Wie ben jij?

Je bent rustig en behoudt het overzicht, zelfs in lastige situaties. Reflecteren op je eigen handelen en het effect daarvan op de cliënt is voor jou vanzelfsprekend, om zo de beste zorg te kunnen bieden.

Verder:

• Afgeronde mens- of zorggerelateerde opleiding op minimaal mbo-niveau 3, of bereid deze te volgen;
  • Affiniteit of ervaring met de doelgroep of in de zorg;
  • Bereidheid om onregelmatig te werken, inclusief dag-, middag-, avonddiensten en weekenden.

Wat bieden wij?

Een warme werkplek en leuk team. Hier kun je jezelf zijn en groeien, met volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling. En als de klik wederzijds is, behoort een vast contract tot de mogelijkheden, met een proeftijd van twee maanden.

Verder,

• Arbeidsvoorwaarden en salaris conform cao Gehandicaptenzorg;
    • Medewerker Begeleiding: € 2.148,00 - € 3.128,00 (FWG 25 of 30)
    • Cliëntbegeleider: € 2.393,00 - € 3.606,00 (FWG 35 of 40)
    • Regiebegeleider: € 2.672,00 - € 3.839,00 (FWG 40 of 45)
  • Extra loonsverhoging, met 2% in december 2024.
  • Introductiebijeenkomst om je nieuwe collega's en de organisatie te leren kennen;
  • Vakantiegeld van 8% in mei en een eindejaarsuitkering van 8,33 % in december;
  • 144 uur vakantie en 57 uur balansverlof per jaar op basis van een 36-urige werkweek;
  • Goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen;
  • Ruimte voor persoonlijke groei door scholing en toegang tot een breed aanbod aan e-learnings;
  • 20% korting op een artikel naar keuze bij onze Fred’s Kadoshop & Kunstatelier.

Geïnteresseerd?

Laat je gegevens achter via de onderstaande knop en een van onze Recruiters neemt binnen drie werkdagen contact met je op. We kijken ernaar uit om met jou in gesprek te gaan!

Je kunt ook direct contact opnemen met onze Recruiters via de onderstaande contactgegevens.

Over Prinsenstichting

Bij Prinsenstichting werken we samen aan een betekenisvolle toekomst voor onze cliënten. We geloven in samenwerking en bieden volop kansen voor jouw professionele ontwikkeling. Als onderdeel van Zorggroep de Opbouw bundelen we onze kennis en ervaring met andere zorginstellingen. Bij ons lever je als collega een waardevolle bijdrage aan het leven van onze cliënten, en dat maakt het werk zo bijzonder!

Bij ons werken we volgens de principes van Gentle Teaching, waarbij we streven naar een omgeving waarin iedereen zich veilig, geliefd en gewaardeerd voelt.

Reageer hier

Deel vacature