Begeleider Doelgroep Ouderen met een verstandelijke beperking | 16 - 36 uur | Purmerend

Als begeleider van onze ouder wordende cliënten met een verstandelijke en/of meervoudige beperking, ben jij degene die met met geduld, liefde en betrokkenheid in een fijne woon- en leefomgeving. Jij begrijpt de kwetsbaarheid van onze cliënten en bent de schakel die contact legt en onderhoudt binnen hun (sociaal) netwerk. Voel je je aangesproken? Dan komen we graag met jou in contact.

Als begeleider van onze ouder wordende cliënten met een verstandelijke beperking, ben jij hun steun en toeverlaat in het dagelijkse leven. Jouw aanwezigheid biest hen houvast in momenten van onduidelijkheid of spanning. Je staat klaar om hen te ondersteunen bij persoonlijke verzorging en creëert een gevoel van nabijheid en veiligheid. Door jouw inzet ontstaat er een harmonieuze omgeving die niet alleen hun welzijn bevordert, maar ook de onderlinge samenwerking verbetert.

Het is belangrijk te begrijpen dat onze cliënten, naarmate hun beperkingen ernstiger worden, op jongere leeftijd al kwetsbaar worden en eerder als ouderen worden gezien. Dit brengt een grotere zorgafhankelijkheid en hulpbehoevendheid met zich mee, waarbij dementie en depressie veelvoorkomende uitdagingen zijn. Met jouw warme zorghart sta je hen bij, zelfs tot aan het einde van hun leven.

Je bent geduldig en weet van doorpakken. We vinden het belangrijk dat je doet wat je zegt, en zegt wat je doet.

Daarnaast:

• kun je goed grenzen stellen
  • heb je een warme, empathische benadering naar onze cliënten toe
  • ben je in het bezit van een afgeronde mens- of zorg gerelateerde opleiding op minimaal mbo-niveau 3.

Een warme werkplek en leuk team. Hier kun je jezelf zijn en groeien, met volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling. En als de klik wederzijds is, behoort een vast contract tot de mogelijkheden, met een proeftijd van twee maanden.

Verder:

• Salaris volgens de cao Gehandicaptenzorg.
    als Medewerker Begeleiding tussen de € 2.148,00 en € 3.128,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 25 of 30 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie)
  • als Cliëntbegeleider tussen de € 2.393,00 en € 3.606,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 35 of 40 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie)
  • als Regiebegeleider tussen de € 2.672,00 en € 3.938,00 op basis van een 36-urige werkweek. (de functie is ingedeeld in FWG 40 of 45 – afhankelijk van de intensiteit van de locatie)
  • 2% extra loonsverhoging conform de CAO per december 2024
  • een introductiebijeenkomst om je nieuwe collega’s en de organisatie te leren kennen
  • vakantiegeld van 8% in mei en een eindejaarsuitkering van 8,33 % in december
  • 144 uur vakantie en 57 uur balansverlof per jaar op basis van een 36-urige werkweek
  • goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen
  • ruimte voor persoonlijke groei door scholing en e-learnings
  • 20 % korting bij onze Fred’s Kadoshop & Kunstatelier

Geïnteresseerd?

Laat je gegevens achter via de onderstaande knop en een van onze Recruiters neemt binnen drie werkdagen contact met je op. We kijken ernaar uit om met jou in gesprek te gaan!

Je kunt ook direct contact opnemen met onze Recruiters via de onderstaande contactgegevens.

Over Prinsenstichting

Bij Prinsenstichting werken mensen met een hart voor de gehandicaptenzorg. Wij kiezen voor samen, samen werken, samen zorgen en samen doen. Wij hebben één doel: samen kijken naar wat kan, zodat cliënten kunnen leven zoals zij dat willen. Zo gewoon als mogelijk. Hier lever jij als collega een bijdrage aan! We zijn een lerende organisatie en geloven in de kracht van samenwerking, vanuit Zorggroep de Opbouw bundelen wij onze kennis met andere zorginstellingen. We hebben een veelzijdig aanbod aan vacatures en geven jou als professional de ruimte om je te ontwikkelen. Een loopbaan lang.
We gaan met elkaar om vanuit de filosofie van Gentle Teaching. We werken aan relaties waarin elke betrokkene zich veilig, geliefd en gewaardeerd voelt, verbonden met de ander.